Forum Świat Scrabble - scrabble w Polsce, turnieje scrabble

Tutaj dyskutujemy na temat scrabble.
Teraz jest Pn maja 25, 2020 9:54 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz sie 05, 2010 11:50 am 
Offline

Dołączył(a): Pt wrz 21, 2007 11:58 pm
Posty: 293
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Rafał
nazwisko: Wesolowski
Po "oszałamiającym sukcesie frekwencyjnym" "trzydniówki scrabblowej" (kto był ten wie ile było osób, kto nie był niech zapyta tych którzy byli) zostałem skutecznie (przynajmniej na jakiś czas) wyleczony z podejmowania jakichkolwiek prób zorganizowania czegokolwiek dla klubu.

Zakładając klub ustaliliśmy, że główną władzą będzie zgromadzenie członków klubu. Nie ustaliliśmy kto i jak je zwołuje, więc ja sobie pozwolę na zwołanie takowego. W najbliższy poniedziałek gramy przełożone z 2.08 Grand Prix, tak więc proponuję termin 16.05.. Godzina 18:00. Myślę, że w 30-40 minut się wyrobimy, a później zagramy turniej (4 lub 5 rund, w zależności ile będziemy dyskutować)

Główne problemy do rozwiązania na walnym
- wybór skarbnika (ja rezygnuję z tej funkcji)
- wybór sędziego/obsługującego program/przesyłającego wyniki (oficjalnie ciągle jest nim Elf, faktycznie ja - z tej funkcji również rezygnuję)
- wybór osoby odpowiedzialnej za laptopa (dostarczanie go do 147break i Winowajcy - aktualnie zajmuję się tym ja - z tej funkcji także rezygnuję)
- wybór osoby odpowiedzialnej za sprzęt (zwijanie po turniejach klubowych + dostarczanie go w razie konieczności na turnieje PFS - aktualnie w Winowajcy zajmuję się tym ja, a na Nowogrodzkiej - Krzysiek i ja - z tej funkcji także rezygnuję)

Problem mniej ważny do rozwiązania na walnym
- organizacja Mistrzostw Warszawy (zostało 5 tygodni)

Więcej spraw mi do głowy nie przychodzi, ale jak ktoś ma jakieś to oczywiście także można je poruszyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sie 05, 2010 12:22 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lis 27, 2007 12:20 pm
Posty: 142
Lokalizacja: Otwock
Imię: Przemek
nazwisko: Rybicki
Ja wobec tego proszę Cię Wesulu o przedstawienie zawczasu - więc może na forum klubowym, jeszcze przed "walnym" - listy "czynności" oraz kompetencji, które są potrzebne do wypełniania wymienionych przez Ciebie, a osieroconych już niedługo, obowiązków. W szczególności:
- jak wygląda praca skarbnika klubu i jakie decyzje oraz powinności się z tym wiążą?
- wszelkie kontakty do osób trzecich i/lub szczegóły procesów związanych z sędziowaniem/wynikami/laptopem;

Proponuję także poddać pod dyskusję sensowność dalszego przeprowadzania turniejów w Winowajcy. Jak rozumiem, wiąże się to przede wszystkim z "odpowiedzialnością za sprzęt", w sensie - brak turniejów w Winowajcy - niepotrzebne jest noszenie sprzętu - problem znika. Oczywiście to rozumowanie ze względu na "oszałamiający sukces frekwencyjny".

Proponuję także, by każdy zainteresowany wypowiedział się tu lub na "walnym" w sprawie oczekiwań co do poniższych funkcji. Np. jeżeli uważamy, że nie planujemy wydatków, to funkcja skarbnika może wakować lub być ograniczona do sytuacji kryzysowych. Osobiście myślę, że zbiórki są potrzebne, choćby ze względu na mistrzostwa naszego pięknego miasteczka :wink: ale może ktoś ma inne zdanie. W wolnej chwili sam także wypowiem się w tej kwestii.

Wesul - proszę Cię także o krótkie przedstawienie obecnej sytuacji w podniesionych kwestiach oraz kulejące obszary, newralgiczne i drażliwe luki, które utrudniają wypełnianie owych obowiązków.

_________________
Is it sth wrong if this is what I want?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sie 05, 2010 1:19 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt wrz 21, 2007 11:58 pm
Posty: 293
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Rafał
nazwisko: Wesolowski
Na post Przemka odpiszę wkrótce, tymczasem przyszły mi do głowy jeszcze dwie sprawy do dopisania do listy

Główne problemy do rozwiązania na walnym
- wybór osoby odpowiedzialnej za reprezentowanie klubu "na zewnątrz" (jak będę odpisywał Przemkowi to opiszę o co mi chodzi w tym punkcie)

Problem mniej ważny do rozwiązania na walnym
- wybór osoby odpowiedzialnej za pisanie relacji i aktualizowanie strony

Dodatkowo przydałaby się osoba od "promocji" klubu, ale to temat na później. Myślę, że na razie musimy rozwiązać powyższe kwestie, żeby udało się zachować status quo i klub przetrwał


Ostatnio edytowano Cz sie 05, 2010 2:20 pm przez wesul, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sie 05, 2010 2:19 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt wrz 21, 2007 11:58 pm
Posty: 293
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Rafał
nazwisko: Wesolowski
Pokrótce postaram się opisać "wymagania" na poszczególne stanowiska:

Dla wszystkich funkcji wskazana jest obecność na wszystkich turniejach (a w przypadku nieobecności wyznaczenie zastępcy) i chęć do roboty.
Wszystkie "czasy potrzebne na pełnienie funkcji" NIE uwzględniają turniejów. Jest to czas jaki należy wygospodarować dodatkowo (czy to ze swojego wolnego czasu czy też np. z czasu pracy)

Skarbnik:
- posiadanie/założenie oddzielnego konta bankowego na potrzeby Macaków (konto jest prywatne, ponieważ Macaki nie posiadają osobowości prawnej i nie można na nie założyć rachunku)
- zbieranie cotygodniowych złotówek na turniejach i wpłacanie ich na konto
- zbieranie opłat za cykl Grand Prix i wpłacanie ich na konto
- przekazanie kasy organizatorom Mistrzostw Warszawy na zakupy niezbędne przy organizacji turnieju (puchary, nagrody, itp)
- wypłata nagród za cykl Grand Prix

Czas potrzebny na pełnienie funkcji (bez czasu potrzebnego na założenie konta): 5-10 min/tygodniowo

Sędzia/Obsługujący program/Przesyłający wyniki
- posiadanie pendrive'a
- posiadanie dostępu do Internetu
- posiadanie skrzynki mailowej
- umiejętność obsługi programu sędziowskiego i znajomość systemów rozstawień obowiązujących u nas w klubie (nie trzeba znać zasad działania systemu, tylko wiedzieć kiedy jakiego użyć) (chętnych mogę przeszkolić :)) )
- umiejętność obsługi Notatnika (taki program w Windowsach)
- umiejętność wysyłania e-maili wraz z załącznikami

Czas potrzebny na pełnienie funkcji: 10-15 min/tygodniowo

Osoba odpowiedzialna za laptopa:
- silne ręce
- podstawowa znajomość elektryki (niezbędna do podłączenia laptopa do prądu)

Czas potrzebny na pełnienie funkcji: 0 min/tygodniowo

Osoba odpowiedzialna za sprzęt
- silne ręce
- posiadanie samochodu (ułatwia sprawę, ale ja przez dwa lata dawałem radę bez, więc nie jest to wymóg konieczny)

Czas potrzebny na pełnienie funkcji: 15-20 min/tygodniowo - ok. 10 razy w roku (tylko w tygodniach kiedy jest duży turniej PFS lub dwa turnieje w jednym terminie - )

Osoba reprezentująca klub "na zewnątrz":
- dyspozycyjność
- komunikatywność
Osoba taka jest potrzebna, gdy ktoś się do nas zgłasza i chce zrobić u siebie turniej, czy cokolwiek związanego ze Scrabble na mniejszą/lokalną skalę (jak jakieś większe imprezy to można zwalać organizację na PFS)
Mniej więcej chodzi o takie sytuacje jak w tym tygodniu - ktoś chce zrobić belgijkę u siebie w knajpie, a ktoś inny turniej i gry dla klientów - to trzeba się dogadać jak, kiedy, gdzie, ew. za ile, a później pojechać i zorganizować

Czas potrzebny na pełnienie funkcji: nie do oszacowania (najczęściej 0 min/tygodniowo, jak jest coś do zrobienia to może być i kilka godzin)


Osoba odpowiedzialna za pisanie relacji/aktualizację strony:
- umiejętność pisania
- znajomość podstaw HTML (wystarczą br, b, i, a href)

Czas potrzebny na pełnienie funkcji: 10-30 min/tygodniowo

Zostaje jeszcze obliczenie i publikowanie klasyfikacji KMP i GP, ale powiedzmy, że jak nie będzie chętnego to tym mogę się zajmować
Czas potrzebny na pełnienie funkcji: 5-10 min/tygodniowo

To chyba wszystko.
Oczywiście na wszystkich stanowiskach służę (przynajmniej na początku) radą i pomocą.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL